Navigation
Startpagina
*** My HTML Site***

FAQ
Webcam1
Webcam2
IP Cam 1 AXIS 207MW
IP Cam 2 WANSCAM
Amsterdam LIVE Centre
Zandvoort aan Zee
Zaanse Schans
Amsterdam-AT5 NOS
My Webcam Friends
Webcamviewers

Banner Exchange
*** My YouTube Site ***

CBWebRadio

SLIDESHOWS
Efteling 2014
DierenPark Emmen 2013
Barcelona 2013
KufsteinSalzburg2010
Sail2010 AmsterdamYT
Antwerpen Zoo 2010
CanalTrip Amsterdam
DusseldorfKerst2009
Efteling 2009
3 days Paris 2009
Koolgang Amsterdam2008
Marmaris, Turky 2004
Artis Amsterdam
Walk in Amsterdam
Outside the house
The Vondelpark

Family Tree BEAUX

*** HOTTIE ***

** Discussieforum **
Javascripts webcams
Artikelen
Weblinks
Nieuws Categorieën
Contact
Zoeken
About Me
Online Radio
·Webradio
Last Seen Users
annie12:03:01
ronald17:44:01
corbeaux18:54:47
Forum Threads
Newest Threads
Supernews.com
Occupy: Corruptie
Downloaden uit usenet
Heeft U goede inform...
Ervaring van de webm...
Hottest Threads
Supernews.com [0]
Occupy: Corruptie [0]
Downloaden uit us... [0]
Heeft U goede inf... [0]
Ervaring van de w... [0]
webcam1
Cam1
webcam2
Cam1
View Thread
 Print Thread
Ervaring van de webmaster voorheen
corbeaux
#1 Print Post
Posted on 01-10-2010 15:46
Super Administrator

Op 22 Mei 2001 een MXSTREAM-ADSL speed-planet abonnement aangevraagd bij PLANET. Dat was een Proef Abbo van 3 Maanden. De aansluiting werd bij mij in 5 weken tijd gerealiseerd.

Ik blij dus, dat ik van de ellende met Chello verlost was!! Maar dat was na 1 week al voorbij. Wat bleek? De eigen nieuwsgroepen van PLANET waren toen geheel leeg!! En alle niét PLANET-binaries waren allen verminkt. Werden dus niet goed onderhouden op hun NewsServer. Dat was dus wel ff balen. Ik had het dus nu 3 weken wel bekeken bij Planet en ging meteen opzeggen. Maar er kwam geen reactie van hun kant. Opzeggen moest 1 maand van tevoren. Na veel keren bellen....Eindelijk kreeg ik een reactie dat per 22 September 2001 het proefabonnement werd beëindigd.

Daar ik naar XS4ALL wou omdat daar wel de binaries wel compleet zouden zijn, dacht ik dat ik daar het Abonnement alvast kon aanvragen. Maar dat blijkt niet mogelijk om op dat moment een andere Provider aan te vragen. Dan begint de ellende. PLANET houd je aan het lijntje!! En uiteindelijk wordt het Abonnement op 4 November beëindigd. Hehe dacht ik.... dan kan ik nu eindelijk XS4ALL gaan aanvragen. Maar nee hoor....blijkt dat éérst die MXSTREAM-ADSL aansluiting door de KPN gesloopt moet worden. Dat houd in, dat het traject van 5-6 weken opbouw van de verbinding nu ook geldt voor de afbraak/sloop door de KPN. Onderhand heb ik al 4 maanden geen vaste verbinding meer. Ik zit nu op 05 Maart 2002. Bel elke week hoe het staat. Het is toch van de zotte dat als je alleen van Provider wil veranderen je weer van vooraf aan moet beginnen. Als dit nu rond is, moet ik weer 5-7 weken wachten voor ik verbinding hebt. Het is schandelijk dat de KPN het alléén recht heeft en dat je zolang zonder Internet moet zitten. Dus bezin je....voor je aan een nieuwe Provider begint. En maak direct de juiste keuze, dan bespaar je je een hoop ellende en geld. Want je moet ook weer opnieuw de vaste aansluitkosten van zo'n f 70,- aan KPN betalen.

De snelste Provider is Cistron, via BBNET lees hieronder:
Maar ik ben maar naar CISTRON/BBNet verhuist. Dan heb ik niks meer met de KPN te maken. De aansluitkosten moet ik toch weer opnieuw betalen. De tijd voor een aansluiting duurt: 5-9 weken. Ik heb 11 Januari het MAXX Abonnement aangevraagd. Maar heb een tijdelijk inbel account van Cistron gehad. Het is één van de betere Providers en het is sneller dan MXSTREAM. Bij CISTRON hebben ze 4 verschillende ADSL-abonnementen. CISTRON BROADBAND: 512x128, 1024x512, 2048x512 en MAXX 7800x512. Je betaald alléén het Abonnementsgeld aan CISTRON per maand en niets aan de KPN. Bijv. 2048 kbps Downstream en 512 kbps Upstream. De de prijs van Fast abbo bij XS4ALL is bijna hetzelfde. De Newsserver van Cistron is niet goed, maar wordt aan gewerkt is gezegd!! Dus moet je voor USENET ergens een abonnement (PAY-Server) erbij nemen voor de binaries. De helpdesk en service is er echt perfect.

Oke ik heb nieuws. Cistron is per 1 November 2004 overgenomen door Xs4all. Ben ik niet zo heel blij mee. De snelheid blijft achter!!

Dat was het verleden met de verschillende Providers.

Nu zit ik weer bij Chello= nu UPC.
En dat al weer verschillende jaren en tot volle tevredenheid!!!

www.corbeaux.net
Jump to Forum:
Login
Username

Password

Forgotten your password?
Request a new one here.
Shoutbox
You must login to post a message.

No messages have been posted.
Theme Switcher
Switch to:
Weather1

Hottie of the Week
Geocounter

Unknown column 'settings_name' in 'where clause'Unknown column 'user_actiontime' in 'where clause'Unknown column 'user_actiontime' in 'where clause'Unknown column 'settings_name' in 'where clause'